perjantai 17. heinäkuuta 2015

Lately

 1. RUISSIREADY. Noi flashtatoos hommelit oli kyl must juttu festareilla :D 2. Piti tankata kunnolla ennen festarialueelle menemistä ja Turun paras(okei ainut missä oon käyny) kiinalaisbuffet. Kiinalainen on vaan niiin hyvää. 3. En kestä tätä ruokaan panostusta. Toi oli siis pirkan valmisruoka pussi joka makso 1.35 eukkoo JA OLI OIKEESTI IHAN HYVÄÄ!? yhestä pakkauksesta tuli kahelle nälkäselle maha täyteen. Iha kiva. 4. Jeee tollanen basic rannekekäsikuva. Oon kyl vähän pettyny koska sieltä ei saanu erillisiä rannekeita paitsi nuo pyöräparkki rannekkeet.
 1. Ruisrockin jälkeen menin levähtään perheen kans hotelliin Saimaalle missä rentouduttiin viikon päivät. 2. Haha vikaa ja ekaa kertaa nukun ranskalaisilla leteillä :DD Joillakin toi näyttää vaa nii perkeleen hyvältä mutta mulle ei kyllä sovi... 3. Mun kameran rulla on täynnä näinkin onnistuneita selfie yrityksiä. 4. Iltakävelyllä, tää on ihan kauhee kuva mutta niin fiilis ja veikee :D 
 1. Olin keskustassa pyörimässä mun ihanilla levis shortseilla kun kerrankin tarkeni ja joku semi törkee nainen tuli kertoon kuinka mun shortsit on liiian lyhyet ja rumat. Että jaa. 2.Siis haluun tollases Adidas setin!!! Mistä sellasen voisin löytää? any tips? 3. Lintu pasko takille, siitä sai ihan hyvät naurut :-) eikös se tuo onnea? 4. SMOOTHIE BOWL. Oli hyvää ja en ees väkertäny tota kauan!

 Elikkäs päivitystä viimein kehiin!! Mun kuvanmuokkaus ohjelma on vittuillu mulle tässä viikon ajan ja en oo päässy mitenkää muokkaan kuvia paitsi puhelimella :D Elikkä puhelin päivitys kehiin!!

1 kommentti:

Sana on vapaa